چاپ CD , چاپ سی دی,چاپ دی وی دی, چاپ و رایت و تکثیر,قفل گذاری سی دی ,چاپ کارت ویزیت فوری

سه عنصر اساسی که هر بروشور باید داشته باشد

brochure-design

سه عنصر اساسی هر بروشور

آیا بروشورهای شما آنچنان بازگشت سرمایه ای برای شما دارد که را آب دهان بازاریابان را سرازیر می کند؟ یا بروشورهای شما فقط حاوی چند مطلب ساده و بی کیفیت است؟ اگر تعداد زیادی بروشور برای شرکت خود چاپ نمی کنید یا احساس می کنید که چاپ بروشور فقط یک فرایند فرمالیته است (برای افزایش پرستیژ شرکت) ، زمان آن رسیده است که استراتژی چاپ بروشور خود را دوباره ارزیابی کنید. اول و مهمتر از همه، هنگامی که تصمیم به تولید و چاپ بروشو دارید، باید یک هدف مشخص داشته باشید. شما ممکن است بخواهید شرکت خود را به یک برند تبدیل کنید یا صرفا پیام یا مطلبی را برسانید، اما شما باید به اقداماتی که می خواهید مشتریانتان انجام دهند نیز فکر کنید.

برای بروشورهای موفق، این اقدام معمولا با یک تماس یا ورود به یک وبسایت یا مراجعه به یک مکان خاص انجام می گیرد. اگر بروشورهای شما منجر به افزایش ورود مشتری (به هر طریقی) نمی شود، سعی کنید از سه فاکتور اصلی و سودمند زیر که همه بروشورها باید داشته باشند استفاده کنید:

1. اولین عنصر اساسی هر بروشور : نمودار و جدول

اغلب داده های پیچیده یا حتی اطلاعات نسبتا ساده ای که کلمات زیادی برای توضیح می گیرند می توانند به سرعت و به راحتی در یک نمودار یا جدول خلاصه شوند. مشتریان به طور معمول به نمودارهای زیبا، تمیز و ساده و نمودارهایی که جنبه های مختلف محصولات و خدمات شما را مقایسه می کنند، نمودارهایی که مزایای شرکت شما نسبت به سایر رقباارزیابی می کنند و نمودارهایی که دیگر اطلاعات مهم را انتقال می دهند، به خوبی واکنش نشان می دهند. نمودارها و جداول می توانند به سرعت ودر کم تر از چند ثانیه به مشتریان نشان دهند که کدام محصول برای آنها مناسب است. یا اینکه به آنها توضیح دهند که چرا شما بهتر از رقبای خود هستید.

2. دومین عنصر اساسی هر بروشور : مصالح و مزایایی که مشتری از خدمات / محصولات شما می برد

بروشورهای بسیار زیادی از اکثریت قریب به اتفاق از فضا استفاده می کنند تا به مشتریان خود اطلاعاتی راجع به شرکتشان برسانند. یا اینکه توضیحاتی راجع به نحوه تاسیس شرکت، بنیان گذاران شرکت، کارهایی که انجام دادند، چگونگی انجام آن کارها، جوایزی که کسب کردند و غیره قرار می دهند. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم بسیار بی اثرو خسته کننده است. در حالی که برخی از این موارد می تواند کمکی به فروش بیشتر کند، هیچ یک از آنها نمی تواند فروش را برای شما قطعی کند. مشتریان درباره آنچه که شما می توانید انجام دهید، کاری که انجام داده اید یا چیزی که شما به دست آورده اید، اهمیتی نمی دهند. آنها به آنچه شما برای آنها انجام می دهید اهمیت می دهند. یک لیست هدفمند از مزایای شرکت شما برای مشتریانتان را در بروشور قرار دهید. البته برروی یک تا سه مزیت عمده برای هر بروشورتمرکز کنید و آنها را بولد تر از بقیه نشان دهید. به مشتریان بگویید که چگونه می توانید مشکلاتشان را حل کنید یا زندگی را برایشان ساده تر و بهتر کنید. هنگامی که شما می توانید این کار را انجام دهید، می توانید بر روی بازگشت سرمایه عالی حاصل از چاپ بروشور بهره بگیرید.

3. سومین عنصر اساسی هر بروشور :پیشنهاد ویژه، محدود به زمان

جالب است، گاهی اوقات که در حال ورق زدن صدها بروشور از شرکت های مختلف هستیم متوجه می شویم که اکثر آنها از یک پیشنهاد ویژه، پیشنهادی که برای مشتری جذاب باشد استفاده نکرده اند. ارائه مشاوره رایگان یک پیشنهاد محسوب نمی شود، بلکه یک ضرورت است. برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری، بروشور شما باید شامل یک پیشنهاد ویژه، محدود به زمان و مختص مشتریان باشد. فرض کنید شما یک کسب و کار کوچک دارید و در نظردارید که یک وب سایت جدید برای خود راه اندازی کنید. شما تحقیق خود را انجام می دهید و چند بروشور را جمع آوری می کنید.

اکثر شرکت ها به طور میانگین حدود 4 میلیون تومان برای طراحی سایت دریافت می کنند. یکی از شرکت ها در بروشور خود توضیح می دهد که در صورتی که ظرف شش هفته آینده برای بستن قرارداد بیایید، با 3 میلیون و سیصد هزار تومان برای شما یک وبسایت اختصاصی طراحی می کند. همه موارد دیگر برابر است، کدام شرکت را انتخاب می کنید؟ احتمالا این شرکت که 700 هزارتومان در هزینه های شما صرفه جویی می کند انتخاب شما خواهد بود. . پیشنهادی از نظر زمانی محدود که نه تنها به مشتریان ارزش می دهد، بلکه می تواند منجر به کاهش هزینه هایشان شود. چنین پیشنهادهایی را حتما در بروشورهای خود قرار دهید.

۰ نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

آتلیه بارداری آتلیه بارداري اجاره آپارتمان مبله