چاپ CD , چاپ سی دی,چاپ دی وی دی, چاپ و رایت و تکثیر,قفل گذاری سی دی ,چاپ کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت – بیلبورد برندینگ شما

business-cards-core

کسب و کارها نمی خواهند فقط یک کسب و کار ساده باشند، بلکه می خواهند به برند تبدیل شوند. برندهای منحصربه فرد، قابل شناسایی و دوست داشتنی. دوست دارند تصویری از خود به وجود بیاورند که ارزش شرکت و محصولشان را نشان دهد. آنها به یک صدا احتیاج دارند. صدایی که با مشتریان حرف می زند و آنها را ترقیب به گوش دادن، و عمل کردن (با خرج کردن پولشان) می کند.

البته این فقط کسب و کار ها نیستند که از مزایای برندینگ می تواننند بهره بگیرند. تو به عنوان یک فرد نیز می توانی برند باشی. برندینگ شخصی همان مزیت های برندینگ شرکتی را دارد. برند شخصی ات، تو را معرفی می کند و اینکه چه خدمت یا محصولی برای ارائه داری. می خواهی بدانی چطور میتوانی پیام برند شخصی ات را به گوش مردم برسانی؟جواب ساده است. با یک ابزار خود-تبلیغی که همیشه در دسترس شماست یعنی کارت ویزیت شما.

برند شخصی چیست؟

قبل از این که کارت ویزیتت را به نمایشی از برند شخصی ات تبدیل کنی ابتدا باید برند شخصی ات را مشخص کنی.

باید یک سری سوال از خودت بپرسی. دوست داری فرد دیگر چه احساسی نسبت به تو داشته باشد؟ کدام صفت تو برایش مهم است؟ یک سری صفت و مهارت قدرتمند که تو را توصیف می کند پیدا کن. این لیست می شود الهام بخش برای برندینگ شخصی ات. هر کاری که انجام می دهی، کارهایی فراتر از طراحی کارت ویزیت، باید در راستای آن لیست قرار بگیرد.

برند شما در یک کارت ویزیت

بعد از اینکه برند شخصی ات را مشخص کردی، چطور می توانی پیام آن را از طریق کارت ویزیت به مخاطبین برسانی؟  از نظر فیزیکی کارت ویزیت یک شیخیلی کوچک است، ولی در عین کوچکی بسیار قدرتمند است. کارت ویزیت می تواند تو را در یک نگاه به مخاطب معرفی کند، به همین خاطر باید در طراحی آن دقت نظر به خرج دهی. می توانی عناصر گرافیکی متنوعی بر روی کارت طراحی کنی: بافت، نوع فونت، اندازه فونت، تصاویر و اشکال گرافیکی، رنگ و اطلاعات و طرح بندی.

چطور کارت ویزیت تاثیر گذاری داشته باشم؟

برای طراحی یک کارت ویزیت که برند شخصی ات را به خوبی نمایش دهد نیازی نیست که طراح باشی. می توانی کار را به فرد متخصص بسپاری. اما اگر می خواهی خودت دست به کار شوی، می توانی یک قالب لایه باز کارت ویزیت به صورت آنلاین دانلود کنی و آن را مطابق سلیقه خود تغییر بدهی.

تمایز میان رقبا

در نهایت به خاطر داشته باش، برند شخصی تو آن چیزی است که تو را از بقیه متمایز می کند. سعی کن حداقل از یک عنصر منحصر به فرد یا قابلِ به خاطر سپاری در کارت ویزیتت استفاده کنی. یک تصویر قدرتمند یا یک بافت خاص می تواند کاری کند که افراد بیش از یک بار به کارت ویزیتت نگاه کنند و آن را به خاطر بسپارند.

۰ نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

آتلیه بارداری آتلیه بارداري اجاره آپارتمان مبله