چاپ CD , چاپ سی دی,چاپ دی وی دی, چاپ و رایت و تکثیر,قفل گذاری سی دی ,چاپ کارت ویزیت فوری

ادغام بازاریابی دیجیتال با بازاریابی چاپی

بازاریابی ادغامی

بازاریابی چاپی در حال حاضر در معرض یک رنسانس قرار دارد! (با تشکر از بازاریابی دیجیتال).

الان اکثر شرکت ها به دنبال ترکیب بهترین وجه های بازاریابی چاپی و دیجیتال هستند تا نرخ تبدیلشان را حفظ کنند و یا افزایش دهند. تصور میشد بازاریابی دیجیتال،‌ مهر خاتمه ای باشد بر سایر روش های بازاریابی (مثل بازاریابی چاپی). اما،‌ چیزی که اتفاق اتفاد این بود که تمامی این بسترهای مختلف بازاریابی یکدیگر را تقویت و قدرتمند کردند. هر یک برای دیگری مجموعه ای از امکانات جدید را ایجاد کرد.

متاسفانه بسیاری از بازاریابان و تبلیغ کنندگان راجع به استفاده ترکیبی از بسترهای تبلیغاتی دیجتال و چاپی دچار شک و تردید هستند.

 

تصورات غلط

بازاریابی شبکه های اجتماعی و وب امرِ جدیدی نیست، اما در مقایسه با سایر مدیوم های تبلیغاتی مثل چاپ، رادیو و تلویزیون، هنوز در ابتدای راه است مخصوصا وقتی بازاریاب های قدیمی و کارکشته به آن مراجعه می کنند. حتی در میان کارآفرینان جوان تر نیز درک اینکه دیجیتال مارکتینگ در کدام زمینه بهتر جواب می دهد تصورات غلطی وجود دارد.

شاید بزرگترین اشتباه این باشد که همه این مدیوم ها مستقیما با یکدگیر معادل هستند، و تنها تفاوتشان در تعداد افرادیست که تبلیغ برای آنها نمایش داده می شود. متاسفانه فقط به خاطر اینکه یک رسانه قادر است تبلیغی را به کسی نشان دهد به این معنا نیست که آن فرد جذب شده باشد. اغلب بازاریاب ها این حقیقت را نادیده می گیرند که هم رسانه دیجیتال و هم رسانه سنتی می توانند در کنار هم موفق باشند، و هیچ یک جایگزین دیگری نیست.

بازاریابی چاپی

 

چرا باید بازاریابی دیجیتال و سنتی را با یکدیگر ادغام کنیم؟

جاذبه اصلی بازاریابی دیجیتال(در مقایسه با بازاریابی سنتی)، هزینه کمتر آن به ازای نمایش تبلیغ به هر فرد هست. شکی نیست که با بازاریابی دیجیتال می توانید تبلیغ خود را به افراد بیشتری نشان دهید. از سوی دیگر، کیفیت تعاملات ما در بازاریابی دیجیتال و سنتی بسیار متفاوت خواهد بود. این تفاوت بنیادین است و حتی می تواند در یک اسکن مغزی fMRI نشان داده شود. یک مطالعه که از سوی دانشگاه تمپل انجام شد، نشان داد که در بسیاری از معیارها، تبلیغات چاپی و کاغذی، تبلیغات دیجیتالی را شکست می دهند.

بازاریابی چاپی و بازاریابی دیجیتال

بازاریابی چاپی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما ارزش تعاملاتی که ایجاد می کند بسیار بیشتز از بازاریابی دیجیتال است.

اما، آیا این بدین معناست که بازاریابی دیجیتال کاملا بیهوده است؟ خیر! بازاریابی دیجیتال چیزی بسیار بیشتز از هزینه کم ارائه می کند. در بازاریابی دیجیتال داده های عظیمی می توانند کامپایل شوند. پروژه های بازاریابی دیجیتال قابلیت ردگیری خوبی دارند و با تحلیل نتایج آن می توانیم در سایر رسانه های تبلیغاتی موفق تر عمل کنیم. سایر رسانه ها در زمینه اصلا نمی توانند با بازاریابی دیجیتال رقابت کنند.

 

 

۰ نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

آتلیه بارداری آتلیه بارداري اجاره آپارتمان مبله