چاپ CD , چاپ سی دی,چاپ دی وی دی, چاپ و رایت و تکثیر,قفل گذاری سی دی ,چاپ کارت ویزیت فوری

نحوه طراحی ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی برای فروش بیشتر

origin_128956634-e1369962771622

برای داشتن یک کسب و کار موفق در درجه اول باید یک کمپین تبلیغاتی مناسب داشته باشید. اینترنت بالکل بازاریابی را متحول کرده است و اکثر شرکت ها انرژی خود را صرف گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین می کنند. درست است که اینترنت سهم بزرگی در رشد و گسترش کسب و کارها دارد، ولی این تنها روش بازاریابی نیست که شرکت ها باید استفاده کنند. میلیون ها نفر از اینترنت یا شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند. به همین خاطر مهم است که برای شناساندن محصول خود به این افراد از روش های متفاوتی استفاده کنیم.

بازاریابی چاپی یکی از روش های موثر برای جذب مشتری بالقوه است و می تواند به شکل های مختلفی استفاده شود. برای جذب مخاطب، باید طراحی خیره کننده و جذابی داشته باشیم. این مقاله به چند نکته مهم راجع به طراحی ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی اشاره می کند.

بروشور، کارت ویزیت و تراکت

ابزارهای بازاریابی چاپی به شکل های مختلفی عرضه می شوند و هر کدام از آنها مزیت های خاص خود را دارد. بروشور یک روش موثر برای نمایش دادن اطلاعات مهم راجع به برند یا محصول می باشد و حتی می تواند موجب افزایش بازدید سایت شما ینز شود. کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم بازاریابی برای هر کسب و کاری است و در جلسات، گقت و گو ها، نمایشگاه ها و گردهمایی های اجتماعی می توانند دست به دست شوند.

شکل های مختلف دیگری از بازاریابی چاپی مثل تراکت، خبرنامه، کارت پستال و کاتالوگ نیز وجود دارد. همه این ابزارها اگر به درستی طراحی شوند و محتوا و تیتر قابل قبولی داشته باشند می توانند به سرعت توجه مخاطب را به خود جلب کنند. از تیتری استفاده کنید که توجه مخاطب را به سرعت جلب کند مثلا سوالی بپرسید که به زندگی شان مربوط می شود. محتوا باید کوتاه و حاوی اطلاعات مهم باشد و بهتر است فقط نکات اصلی و کلیدی کسب و کار شما در آن درج شده باشد. در انتهای هر محتوا حتما روش های ارتباط با خودتان یا دریافت محصول را بنویسید.

استفاده مناسب از رنگ ها

رنگ ها مزاج و حس و حال ما را تحت تاثیر قرار می دهند و نقش بزرگی در استراتژی بازاریابی ایفا می کنند. یک پژوهش که توسط گروه بازاریابی رنگ انجام شد نشان داد که تبلیغ هایی که از رنگ استفاده می کنند 42 درصد بیشتر از تبلیغات سیاه و سفید خوانده می شوند. و رنگ ها، شناسایی برند را تا 80 درصد افزایش می دهند(به ایرانسل و رنگ زرد فکر کنید).

استفاده مناسب از رنگ ها در تبلیغ می تواند به بهتر رساندن پیام شما به مخاطب کمک کند. مثلا یک تبلیغات بروشوری یک هتل لاکچری و سالن ماساژ به ندرت از مشکی، نارنجی یا قرمز استفاده می کنند. بلکه از تون های رنگی ملایم تر مثل آبی، بژ و فیروزه ای بهره می گیرند.

مواد با کیفیت

بهتر است از یک شرکت معتبر برای چاپ تبلیغات خود استفاده کنید چرا که مواد انتخابی برای چاپ تاثیر بسزایی بر روی کیفیت نهایی دارد. یک کارت ویزیت با کیفیت نشان دهنده یک بیزینس حرفه ای و موفق است، به همین خاطر مهم است که از مواد با کیفیت برای چاپ استفاده شود.

بافت کاغذ نیز نقش مهمی در بازاریابی دارد. بروشورهای گلاسه برای شرکت های آرایشی و مد مناسب است. مات گزینه مناسب برای شرکتهایی است که تصاویر سبز رنگ دارند. و استفاده از کاغذ تولید شده توسط مواد بازیافتی روش مناسبی برای جذب مخاطب طرفدار محیط زیست است. هر شکت باید بر روی مواد با کیفیت چاپ سرمایه گذاری کند. بسیاری از افراد مثل سالمندان، یا افرادی که در روستاها زندگی می کنند به اینترنت دسترسی ندارند. به همین خاطر استفاده از مواد مناسب چاپ بخش مهمی از استراتژی جذب مشتری محسوب می شود.

 

۰ نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

آتلیه بارداری آتلیه بارداري اجاره آپارتمان مبله