چاپ CD , چاپ سی دی,چاپ دی وی دی, چاپ و رایت و تکثیر,قفل گذاری سی دی ,چاپ کارت ویزیت فوری

10 نکته و ترفند برای طراحی یک کارت ویزیت جذاب | نکات طراحی کارت ویزیت

نکات طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت شما اغلب اولین تماس و ارتباط مشتری بالقوه شما با شرکتتان می باشد؛ دوست دارید با مشتریان خود همکاری کنید و آنها را تشویق کنید تا بیشتر درباره شما و آنچه شما انجام می دهید بدانند. یکی از بهترین راه ها برای این کار، طراحی یک کارت ویزیت خوش دست، حرفه ای و متفاوت است. با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین نکات طراحی کارت ویزیت آشنا کنیم.

 

چه کسی، چه، کجا، چرا؟

شاید واضح به نظر برسد، اما اولین (و مهمترین!) چیزی که باید در هنگام طراحی کارت ویزیت خود رعایت کنید، اطلاعاتی ست که می خواهید به مشتری منتقل کنید.مطمئن شوید که نام، عنوان شغل و نام یا لوگوی شرکت به وضوح در کارت ویزیت مشخص است. در مورد جزئیات تماس خوب دقت کنید و بدون شلوغ کردن کارت، باید راه های ارتباطی خود را به وضوح در آن مشخص سازید. از روی تجربه می گویم، به کاربردن وب سایت ، آدرس ایمیل و شماره تلفن ضروری است. بسیاری از کسب و کارها دیگر آدرس خود را از کارت ویزیت خود حذف کرده اند، بنابراین اگر شما فعلا مشکل جا و مکان دارید، می توانید آدرس را حذف کنید.

 

حفظ خوانایی

اگراطلاعات زیادی برای نمایش بر روی کارت ویزیت دارید، ممکن است وسوسه شوید تا سایز فونت متن را کوچک کنید. مراقب باشید – متن کوچک اغلب می تواند بر روی صفحه نمایش قابل خواندن باشد، اما هنگام چاپ، ممکن است کوچک بودن فونت چشم خواننده را اذیت کند. به عنوان یک قاعده کلی، فونت را کوچکتر از 8pt قرار ندهید. همچنین، در مورد فونت این نکته را بیاد داشته باشید: فونت باید حرفه ای و در عین حال ساده باشد محض رضای خدا از فونت های عروسکی و کودکانه و فونت های دست نویس استفاده نکنید.

 

کدهای QR

یک راه دیگر برای صرفه جویی در فضا، استفاده از کد QR است. کد qr یک روش شسته و رفته برای گنجاندن اطلاعات زیاد بر روی یک کارت ویزیت است، بدون این که آن را شلوغ کند. به علاوه یک راه آسان برای برقراری پیوند بین محتوای چاپ شده و محتوای آنلاین است. افراد با اسکن کردن کد به طور خودکار به وب سایت شما منتقل می شوند. ژنراتورهای کد QR رایگان زیادی در وب وجود دارد، بنابراین استفاده از این فناوری جذاب موجب خالی شدن جیبتان نمی شود.

رنگی یا ساده؟

رنگ های روشن – هنگامی که به درستی استفاده شود می تواند کاری کند که کارت ویزیت شما به چشم بیاید، و متمایز به نظر برسد. این تاکتیک اغلب توسط شرکت های طراحی، به منظور جذاب و اوریجینال به نظر رسیدن مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، قدرت سادگی را نادیده نگیرید. یک طراحی ساده سیاه و سفید می تواند به اندازه یک کارت ویزیت رنگی به یاد ماندنی و قابل توجه باشد واغلب “شیک” تر نیز به نظر می رسند.

 

برجسته سازی

اگر نگرانید که یک کارت سیاه و سفید تان، بی روح به نظر برسد، برجسته سازی کلمه ها را امتحان کنید. برجسته سازی، یک افکت سه بعدی ایجاد میکند که موجب شیک تر شدن و باکلاس تر شدن کارت ویزیت می شود.
برجسته سازی نیز باعث می شود که لمس کردن کارت لذت بخش تر باشد. تحقیقات نشان داده است که درگیری بیش از یک حس در یک زمان می تواند به یاد سپاری یک شی را افزایش دهد، به طوری که احتمال دارد مردم راحت تر کسب و کارتان را بخاطر بسپارند.

نکات طراحی کارت ویزیت

 

انتخاب رنگ

عاقلانه است که سبک کارت ویزیت شما به استایل سایر بخش های برندتان بیاید. اگر شرکت شما رنگ مخصوص به خود را دارد، از آن رنگ نیز در کارت ویزیت استفاده کنید. البته، اگر رنگ خاصی را برای برند خود انتخاب نکرده باشید، در طراحی کارت ویزیت خود نیز می توانید آزادانه از هر رنگی استفاده کنید. اما، مراقب باشید که رنگ های مکمل را انتخاب کنید. بعضی از رنگ های مکمل می توانند روی یک کارت ویزیت، کهنه و غیر حرفه ای به نظر برسند. اگر در انتخاب رنگ مورد نظر خود شک دارید، از یک ابزار تطبیق رنگ آنلاین استفاده کنید.

 

محتوای بصری

 

یک ضرب المثل خارجی هست که می گوید “یک عکس از هزاران کلمه با ارزش تر است.”

این ضرب المثل برای کارت ویزیت نیز صدق می کند. در حالی که باید در یک طرف کارت محتوای نوشتاری داشته باشید، به این فکر باشید که در طرف دیگر کارت، محتوای بصری قرار دهید. می توانید از این فضا، برای نمایش یک تصویر از محصول خود یا چیزی مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید. حتی می توانید لوگوی شرکت خود را در پشت کارت قرار دهید. هر کاری می کنید، فقط آن را خالی نگذارید. اغلب ادعا می شود که مردم به پشت کارت ویزیت نگاه نمی کنند، اما این درست نیست. فقط کافیست بیاد بیاورید که خود شما بارها به پشت کارت های ویزیت دیگران نگاه کرده اید.

 

سفارش طراحی کارت ویزیت

 

حاشیه ها

هیچ گاه در طراحی کارت خود از حاشیه و بردر استفاده نکنید. البته این یک دلیل کاملا تجربی دارد.هر چقدر هم که مسئول چاپ دقت بالایی به خرج دهد، چاپ هرگز 100٪ کاملا دقیق نیست. به لطف حرکات دقیقه ای در دستگاه چاپ، یک حاشیه کاملا دقیق و متقارن روی صفحه نمایش، ممکن است در چاپ نامیزان شود. به همین دلیل توصیه می شود که حین طراحی 3 میلی متر از هر طرف فضای مرده در نظر بگیرید( با همان رنگ پس زمینه).

منطقه امن

همراه با فضای مرده ، مسئول چاپ، معمولا “یک منطقه امن” را در مرکز کارت مشخص می کنند. هرگونه اطلاعات مهمی مانند جزئیات تماس را در این ناحیه قرار دهید تا احیانا در طی فرایند چاپ اطلاعات مهم از دست نرود.

 

ضخامت کاغذ 

از جمله مهمترین نکات طراحی کارت ویزیت توجه به ضخامت کارت ویزیت می باشد. کارت های ضخیم معمولا قیمت بیشتری دارند و موجب می شود کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد . کارت ویزیت های چاپ شده بر روی کاغذ نازک تر از 300gsm به مخاطب احساس نازک بودن دست می دهد، و کسب و کار شما بی ارزش جلوه می دهد. سعی کنید به کارت ویزیت به عنوان یک دست دادن نگاه کنید. هیچکس مصافحه شل و ول را دوست ندارد و به همین ترتیب هیچکس کارت ویزیت شل و نازک را دوست ندارد.

نتیجه گیری

با به کارگیری این نکات طراحی کارت ویزیت ، امید می رود که شما بتوانید یک کارت ویزیت جذاب و مشتری پسند را طراحی و چاپ کنید. راستی اگر کارت ویزیت خود را از قبل طراحی کرده و به دنبال یک شرکت معتبر برای چاپ آن می گردید می توانید به صفحه چاپ کارت ویزیت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. مطمئنا از سرعت کار و دقت عمل بالای پرینت ایکس شگفت زده خواهید شد.

۰ نظر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

آتلیه بارداری آتلیه بارداري اجاره آپارتمان مبله